Reklamation

Oprettelse af reklamation

Her kan du hurtigt og let oprette din reklamation.

Det er altid ærgerligt, når noget ikke virker som det skal. Derfor vil vi gerne hjælpe dig med at få løst problemet så hurtigt som muligt – hvis det er omfattet af din reklamationsret.

Inden du opretter en reklamation:
Tjek gerne manualen først, da den ofte indeholder en sektion med fejlfinding. Mange problemer skyldes brugerfejl og kan løses direkte herigennem.

I manualen kan du også se, om producenten tilbyder onsite-service eller direkte support. Hvis det er muligt at reklamere direkte hos producenten, vil det ofte være den hurtigste løsning.

Er du i tvivl, eller ønsker du at oprette reklamationen hos os, så hjælper vi dig gerne.

For at oprette en reklamation, bedes du kontakte os på: 📧rma@skiftselv.dk
Husk at oplyse dit ordrenummer samt en kort beskrivelse af problemet/fejlen.

 

 

 

Du kan læse mere om vores reklamationsret og reklamationsbetingelser her.

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

© 2025 SkiftSelv.dk.
  • Dankort + VISA/Dankort
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • VISA
  • ViaBill
  • MobilePay
  • Anyday